czwartek, 12 listopada 2015

mod. Oli







Hej! Osoby, które skrupulatnie przeglądają mojego bloga, na pewno doskonale znają modela. Mam nadzieję, że Wam się nie nudzi, bo ja go uwielbiam! Jestem pewna, że jeszcze w tym roku Oliwier pojawi się na blogu.
Aczkolwiek do końca roku zostało niewiele czasu! Galerie Handlowe na każdym kroku przypominają o zbliżającym się Bożym Narodzeniu. To nieco irytujące, chociaż w tym roku wyjątkowo nie mogę się doczekać i zaczynam szykować prezenty. A Wy już je macie? Może sesja ze mną, będzie zaskoczeniem? :)
Dobrze, do tego zostało jeszcze troszkę czasu, a ja się rozpisałam i nie wspomniałam, że od 18-22.11 będę w Człuchowie i również mam troszkę czasu!
A teraz lecę robić popcorn i oglądać film, życzę Wam równie produktywnego wieczoru!



---
"Sekret szczęścia, a przynajmniej spokoju, leży w tym, żeby wyeliminować romantyczną miłość z życia, bo to ona sprawia, że człowiek cierpi. Tak żyje się spokojniej i lepiej się bawi, zapewniam cię."
~Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki- M.V. Llosa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz, dokładnie zastanów się co masz na myśli...