piątek, 5 czerwca 2015

mod. Filip









Hej,hej,hej! Po długiej przerwie <za długiej> w końcu tu jestem! Czy ktokolwiek się o mnie martwił? Nieważne, ja sama o siebie się martwiłam. Bo w ciągu 30 dni nawet nie było mnie stać na ładne selfie... Ale to nie wynik lenistwa- o nie,nie. Raczej pochopnych decyzji.
Na szczęście maj minął i ostro weszłam w czerwiec! Dwie naprawdę MEGA sesje za mną.
Ale jeszcze nie czas o nich mówić.
Zdjęcia wyżej miały wyglądać trochę inaczej, jednak okazało się, że plaża w Gdańsku kiedyś się kończy... że chociaż jeszcze nie ma sezonu roi się od Januszów, a woda w morzu jest lodowata... 
Mimo wszystko dziękuję Filipowi za poświęcenie :* i mam nadzieję, że Wam się podoba!
Do następnego!


A przedpremierowe zdjęcia dodaje tu: <klik>



---
"Łączył w so­bie kil­ka skraj­nie prze­ciw­staw­nych cech. Cza­sami zadzi­wiająco miły, pot­ra­fił być jed­nocześnie szo­kująco złośli­wy. Ob­darzo­ny wyjątko­wo szlachetną na­turą, by­wał wyjątko­wo wul­garny. Obejmował dowództwo i z za­pałem parł co­raz da­lej nap­rzód, lecz je­go ser­ce tonęło w bag­nie po­nurej samotności."
~Haruki Murakami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz, dokładnie zastanów się co masz na myśli...