wtorek, 14 kwietnia 2015

mod. Aleksandra

Heej! Jeszcze nie wyzdrowiałam, ale sesja już jest. Nie potrafię leżeć i nic nie robić. Szczególnie jak mam zawaloną głowę niezbyt przyjemnymi sprawami...
Ale nie będę wchodzić w szczegóły! Podobno smutek się nie sprzedaje. A czasem żałuję, bo mogłabym zostać milionerką!
Wracając do zdjęć- z Olą umówiłam się na delikatne 'podłogowe' ujęcia :D Jednak skoro słońce pojawia się sporadycznie musiałam z niego skorzystać!
Jeżeli pogoda jutro dopisze, to po weekendzie możecie spodziewać się czegoś baaardzo ładnego!
I fotorelacji z pięknego miasta!- w końcu jadę na zasłużony urlop!Postaram się bardziej niż przy tej z Warszawy <tu>.
A pod koniec tygodnia czeka mnie przeogormne wyzwanie! Troszkę drżę ze strachu, że nie podołam, ale na razie nie ujawniam szczegółów. :>



---
"Zrobiłem więcej niż wystarczająco. Pokazałem dobroć, przebaczenie, litość... Dla ciebie. To wszystko było dla ciebie."
~The Originals

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz, dokładnie zastanów się co masz na myśli...