niedziela, 1 marca 2015

mod. Julka

Hej! Jestem niesamowicie zadowolona z tych zdjęć, chociaż muszę przyznać, na sesję szłam niewyspana i bez żadnego pomysłu. Julka <klik> ma jedyne 14 lat, a spisała się świetnie, do tego makijaż, który wykonała Elwira <klik> idealnie pasuje do klimatu jeszcze szarego Parku Oliwskiego.
Kolory bardziej jesienne niż wiosenne, ale mam nadzieję, że już niedługo zakwitnie coś więcej niż przebiśniegi i zrobi się tu weselej. :)

---
"Mnie się wydaje, że ja jestem człowiekiem zupełnie dla ciebie obcym. Ja widzę teraz, że ty potrzebujesz ludzi skończonych, zdecydowanych i mocnych, mających spontaniczną siłę życiową. Ty nie możesz zrozumieć tych wszystkich moich wahań, problemów, wewnętrznych pokręceń i dlatego nie widzisz mnie wcale. Dla ciebie jako całość nie istnieję zupełnie."
~ 622 upadki Bunga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz, dokładnie zastanów się co masz na myśli...