środa, 25 marca 2015

mod. Agata














Hej,hej,hej! Miałam z tym postem poczekać do jutra <jutro zawsze dniem wielkich zmian>, ale jestem tak usatysfakcjonowana, że nie mogę! Jednak obiecuję, że jutro nie zmieni się w jutro i w końcu stanie się coś, za co zabierałam się od listopada! I mówię o tym oficjalnie, nieodwołalnie. Czekajcie na bum.
Ale o zdjęciach tez muszę wspomnieć. Zaszalałam z kolorami. Sukienka mnie zainspirowała, chociaż nie pokazałam przez to niesamowitego koloru oczu Agaty, jednak mam nadzieje, że jeszcze będzie okazja.



---
"Jak to- więc to ja jestem i to jest moje jedyne życie? Tak właśnie upływa, a nie inaczej, wśród miliarda możliwości? I nigdy już inaczej- o Boże."
~Nienasycenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz, dokładnie zastanów się co masz na myśli...