sobota, 28 czerwca 2014

Let's play game.

Część już widziała, bo nowe facebookowe profilowe. Moim zdaniem najbardziej odpowiednie. Niestety nie potrafię sobie zrobić uśmiechniętej słitfoci, która zgarnie 120kciuków w górę<wcale nie neguję>. Dlatego radzę sobie jak mogę. Z resztą, nie ma co zbyt wiele pokazywać.
Aktualnie pakuję się do Gdańska. Na myśl o pociągu mam skręty żołądka, ale muszę przetrwać. Od poniedziałku możecie trzymać za mnie kciuki.By wszystko poszło po mojej myśli.
No, i jakby ktoś chciał zdjęcia w Trójmieście, to byłoby super.



---
"Już nie zgubię się, ale przy mnie bądź cały czas."

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, pozdrawiam.

    Christian Grey
    Prezes, Grey Enterprises Holding, Inc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pochwałę, to dla mnie zaszczyt, że taka osobistość jak Pan ogląda mojego bloga!

      Usuń

Zanim napiszesz, dokładnie zastanów się co masz na myśli...